بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» مایکروسافت توسعه برنامه های موبایل به صورت بومی را با استفاده از Blazor امکان پذیر می کند

مایکروسافت توسعه برنامه های موبایل به صورت بومی  را با استفاده از Blazor امکان پذیر می کند

Mobile Blazor Bidings به توسعه دهندگان امکان می دهد تا برنامه های بومی برای اندروید و آی او اس را با استفاده از الگو های برنامه نویسی .NET , C# و وب بسازند.


مایکروسافت یک پروژه آزمایشی را امتحان کرده است تا به توسعه دهندگان اجازه دهد برنامه های موبایل بومی را با استفاده از چارچوب وب Blazor برای C# و .NET بسازند.

MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی

پروژه Experimental Mobile Blazor Bindings امکان توسعه برنامه های کاربردی موبایل بومی را از طریق C# و .NET برای اندروید و آی او اس فراهم می کند و از الگوهای برنامه نویسی وب آشنا بهره می برد. هدف از این پروژه این است تا متوجه شوند که توسعه دهندگان گزینه نشانه گذاری و انجام اتصال به داده را برای برنامه های کاربردی موبایل بومی با استفاده از مدل برنامه نویسی به سبک Blazor با شیوه نوشتن و ویژگی های Razor علاقه دارند ؟. در این صورت ، مایکروسافت ممکن است از آن در نسخه بعدی ویژوال استودیو پشتیبانی کند.

با Mobile Blazor Bindings ، توسعه دهندگان می توانند از مهارت های وب موجود برای ساخت برنامه های بومی iOS و اندروید با پشتیبانی از .NET استفاده کنند. از مدل برنامه نویسی Blazor و نحو نشانه گذاری Razor می توان برای تعریف مولفه های UI و همچنین رفتارهای یک برنامه استفاده کرد. اجزای اضافه شده UI بر پایه کنترل های بومی Xamarin.Forms می باشند.

Blazor روی .NET Standard 2.0 اجرا می شود. برای شروع کار با Mobile Blazor Bindings , توسعه دهندگان باید دارای .NET Core 3.0 یا3.1 SDK , Visual Studio یا Visual Studio for Mac باشند.همچنین ASP.NET web development و Mobile development با.NET ( Xamarin.Forms ) نیز مورد نیاز است. برنامه های نمونه در GitHub در دسترس هستند. قالب ها را می توان با استفاده از دستور زیر از یک خط فرمان نصب کرد :

dotnet new -i Microsoft.MobileBlazorBindings.Templates::0.1.173-beta

توسعه دهندگان با استفاده از دستور زیر می توانند اولین پروژه خود را ایجاد کنند :

 dotnet new mobileblazorbindings -o MyApp

فایل SLN باید در Visual Studio باز باشد و توسعه دهندگان, اندروید یا آی او اس را به عنوان پروژه راه انداز انتخاب کنند.



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده